Thursday, March 22, 2012

Bir ara ve ardından Doğum günü ayrıntıları *

Bir hayliii zaman oldu ki sessiz kaldım. Geçen zaman ,aklımda olanlar ,paylaşmaya niyetlenip bir türlü el atıp yazamadıklarım.  İşte onlardan biri teyzesi'nin balının ilk yaş günü partisine ait.  Sessizliğe son vermeli dedim ve oturdum günler sonra elimize ulaşan resimlerin başına. Her birini çokk mu çok beğendiğimiz resimler  sevgili Bahar NOYİN'den ,kendisine sonsuz teşekkürler öncelikle. Sevdiklerimizle bir arada olduğumuz heyecan ve gülümseme dolu bir gündü..

 Pasta ve ablacığımın sade olmasını istediği süslemeler tam yerindeydi. Konseptimize sevimli Minnie Mouse hakimdi (:


Sizlere masamız, süslemelerimiz ve pastamızdan, balımın kostümünden oluşan bir kaç kare sunacağım belki fikir oluşturması , belki ileriye dönük aklımızda yer etmesi açısından .Umarım beğeniyle bakarsınız.





 



Ve buda misafirlerimize sunduğumuz hediyelerden biri.Kendi ellerimle hazırladığım özel bir hediye: Kitap ayracı .


                                                                 Sevgiyle.Fulya

9 comments:

  1. o minnoşun güzelim elbisesi nolcak peki:)))) şahane bi doğumgünü olmuş :) Emeğinize sağlık:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. oy oy oy oy oy.ayıla bayıla baktım resimlerine ya.yerim ben onun o tütü eteğini ya.maşallah Allahım hayırlı yaşlar nasip etsin

    ReplyDelete
  3. ayyyyyyy yerim ben onu yaa minnossss :) dogum günü kutlu olsun

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  4. tekrardan her türlü hoşgelmişşş arkadaşım benim :)
    gözümüz yollarda kalmıştıı bol postlu günlerr diliyorumm ve zümoşumuda tekrardan öpüyorumm :)

    ReplyDelete
  5. herşey harika görünüyor nice mutlu yıllara

    Bloğunu yeni keşfettim ben de seni davet etmek isterim

    Görüşmek dileğiyle

    www.gecekiyafeti.com

    ReplyDelete
  6. yeni geldim buralaraaaa, ne göreyim bir miniğin yeni yaşı kutlanmış...
    eksik kalmayayım, Nice güzel, sağlıklı yaşlara minik hanımefendi..Çok tatlıısn sen, daha nicelerine,
    bana da beklerim bu arada!
    sevgiler

    ReplyDelete
  7. minnoş okula başladı mı ? :)) blog yazmayı bırakmışsınız :(

    ReplyDelete